Contacte connosco
Dende esta funcionalidade os usuarios poderán enviar mensaxes para contactar coa administración de dous tipos diferentes: Suxestións e Soporte Técnico.
Envío de Suxestións - Tipo de Contactos
- Suxestión: Cualquier cuestión que el usuario desee enviar a la administración mediante la aplicación.
- Soporte Ténico: Calquera cuestión relacionada con temas técnicos que o usuario desexe enviar á Administración mediante a aplicación.
Pantalla de datos
A pantalla de introdución de datos ten o aspecto que se mostra a continuación:
Envío de Suxestións
A descrición de cada un dos campos que aparecen na pantalla é a seguinte:
- Tipo de consulta:Campo no que se recolle o tipo de mensaxe que o usuario desexa enviar.
- Identificación usuario:Campo no que se recolle o NIF do usuario que realiza o tipo de contacto.
- O usuario deberá indicar que tipo de dato vai a introducir, CIF, NIF ou outro tipo de documento.
- Nome usuario:Nome do usuario que realiza o tipo de contacto.
- Apelidos usuario:Apelidos do usuario que realiza o tipo de contacto.
- Correo electrónico usuario: Dirección de correo do usuario que realiza o tipo de contacto.
- Consulta: Texto da mensaxe que o usuario fai ó administrador do sistema.
Os campos marcados con ‘(*)’, indican que son campos obrigatorios e que é necesario cubrir para poder envialo tipo de contacto.
Opcións dispoñibles
Enuméranse e explícanse as opcións dispoñibles:
- Aceptar: Envío da suxestión ó administrador do portal. Antes de realizalo envío, verifícase que foron cubertos tódolos campos obrigatorios (marcados con ‘(*)’).
- Cancelar:Cancela o envío da suxestión e rediríxese ó usuario á páxina de presentación.