Esta funcionalidade permítenos solicitar unha nova chave no caso de esquecer a nosa.
Pantalla de datos
Para acceder a esta funcionalidade teremos que pulsar no menú de acceso na opción de ‘¿Esqueceu a súa chave?’.
Esqueceu a súa chave
Unha vez accedido á pantalla de solicitude da nova chave, mostrarásenos un formulario no que teremos que introducir os datos solicitados; neste caso o CIF/NIF da empresa e o NIF do usuario solicitante:
Formulario de solicitude da nova chave
Unha vez cuberto debidamente o formulario, o usuario recibirá un email no que se indicará a súa nova chave. Cando o usuario acceda novamente á aplicación e por motivos de seguridade, o sistema obrigaralle a cambiala
Email de envío da nova chave
A imaxe anterior mostra o email que se lle enviará ó usuario que lle solicite unha nova chave ó sistema
Formulario de cambio de chave no primeiro acceso do usuario despois da solicitude de cambio
A imaxe anterior mostra o formulario de cambio de chave que se lle mostrará ó usuario cando acceda por primeira vez ó sistema unha vez solicitou a chave nova
Cando o usuario que solicita a chave ten a conta caducada, ou unha solicitude de baixa en trámite, ou ben está dado de baixa, non se lle permitirá cambia-la chave.