Os provedores poderán realizar dous tipos de solicitudes sobre as súas fichas comerciais:
As solicitudes de baixa de referencias realízanse na pantalla de consulta de fichas comerciais. En cada elemento da listaxe amósase o botón que permite xerar unha solicitude de baixa para a ficha comercial que lle corresponda.
Catálogo Provedor- Búsca de Referencias - Solicitude de Baixa
Para crear unha solicitude de cambio débese acceder ao detalle dunha ficha comercial concreta. Unha vez no detalle, poderanse modificar os seguintes campos:
Catálogo Provedor- Solicitude de Referencia
Ao pulsar o botón Modificar xerarase unha solicitude de cambio de referencia. A partir dese momento o detalle da ficha comercial pasará a amosar a información contida na solicitude. Os campos que amosen unha C indicarán que se modificaron e, debaixo de cada un destes campos, amosarase o valor orixinal do catálogo.
Cando nunha solicitude de cambio de referencia inclúa unha modificación do campo referencia compre xustificar ese cambio anexando documentación á referencia. Mentres non se xustifique o cambio, amosarase unha mensaxe lembrando o estado en que se atopa a referencia.
Catálogo Provedor- Solicitude Referencia - Referencia sen xustificar
Na parte superior do detalle da ficha comercial atópase unha ligazón denominada Documentación Asociada que permite acceder á pantalla de consulta da documentación dunha determinada referencia así como realizar solicitudes de alta ou baixa de documentación.
As solicitudes de alta ou baixa de documentación están incluídas dentro das solicitudes de cambio de referencia.
Para realizar unha solicitude de baixa é necesario premer sobre o botón situado ao final de cada elemento da listaxe que contén os documentos da ficha comercial.
Documentación Asociada - Solicitudr de Baixa
As solicitudes de baixa de documentación amósanse na listaxe coa icona que indica que ese elemento representa unha solicitude de baixa de documentación en curso.
Poderase obter unha copia do documento pulsando sobre o nome ou sobre a descrición do mesmo.
Podese realizar unha alta de documentación de duas maneiras:
Documentación Asociada - Explorar arquivos
As solicitudes de alta de documentación amósanse na listaxe coa icona .
Poderase obter unha copia do documento premendo sobre o nome ou sobre a descrición do mesmo.
Se se desexa anular unha solicitude realizada para unha determinada referencia bastará con acceder o detalle da ficha comercial da mesma e pulsar sobre o botón Anular. Esta acción anula a solicitudes e as de documentación que tivese asociadas.
No caso de querer anular algunha solicitude de documentación cumprirá acceder á pantalla da documentación, e unha vez alí premer sobre o botón sobre os elementos da listaxe que representan solicitudes en curso.